.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مکالمه تلفنی روحانی با اوباما هیچ دستاوردی ندارد/جریان انقلابی از این کار عصبانی است

سایت رجانیوز نوشت:
در حالیکه سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل و عدم پذیرش ملاقات با باراک اوباما، رئیس جمهور امریکا، رفتار دیپلماتیک آقای روحانی در سفر به نیویورک را در چارچوب تاکتیک «نرمش قهرمانانه» به رفتاری معقول، هوشمندانه و مبتنی بر تامین منافع ملی مردم ایران تبدیل کرده بود، این روند قابل قبول در آخرین دقایق حضور روحانی در امریکا به روند معکوسی مبدل شد تا رئیس جمهور در اقدامی عجیب و بی فایده، با باراک اوباما رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا، بصورت تلفنی گفت وگو کند.

صرف نظر از خطای گفتمانی رئیس جمهور در این اقدام و بی توجهی به مبنای عمیق نظری که امام راحل در تقابل با شیطان بزرگ بنا نهاده اند، این اقدام از نظر حساب و کتاب مادی و عقلایی نیز دستاوردی برای ایران نداشته است.
این رفتار پر ابهام و عجیب از سوی رئیس جمهور در شرایطی صورت گرفته است که هیچ دستاورد عینی دیپلماتیکی برای معامله با برند «ایران انقلابی» که در پس این تماس تلفنی اتفاق افتاده است، برای ایران حاصل نشده و مشخص نیست با کدام توجیه دیپلماتیک و عقلانی، تماسی که مهمترین سرمایه ملت ایران یعنی برند مقاومت، برای آن هزینه شده است، بدون هرگونه آورده خاص برای این ملت، آنهم در هفته دفاع مقدس برقرار شده و اتفاق افتاده است.
رئیس جمهور در اولین لحظات حضور در خاک ایران بدون هر گونه درنگ باید پاسخگوی اقدامی باشد که نه در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی و نه در چارچوب محاسبات حداقلی منافع ملی نمی گنجد و از این رفتار ابهام زدایی کند، چرا که از دقایقی پس از انتشار این خبر، موجی از عصبانیت و ابهام همراه با تعجب در میان جریان انقلابی به راه افتاده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 مهر 1392
کدام عصبانیت و ابهام منظورتان است؟
نا شناس 6 مهر 1392
رجا نیوز زود عصبانی شده
نا شناس 6 مهر 1392
دوره تندروها به اتمام رسيده است . جريانات محترم انقلابي ، مردم از فقر وبيكاري وگرسنگي واز همه مهم تر فساد اداري شما به ستوه آمده اند . بگذاريد اعتدال كارش را بكند !!!!!
نا شناس 6 مهر 1392
مات از تندروی های افراطیون و سایت هایی امثال رجانیوز خسته شده اند تا کی باید اینها خود را قیم مردم بدانند
نا شناس 6 مهر 1392
جناب رجانيوز

اول اينكه شماها و امثال شماها انقدر در بين مردم منفور شده ايد كه ديگر كسي به حرفهاي شما اهميت نميدهد

دوم اينكه جداي از كشوري بنام آمريكا كه دشمن چندين ساله ي ماست اين ارتباط از طرف نماينده كشور ميزبان بوده و اين خلاف ادب و اخلاق ديني و عرفي ماست كه جواب خوش اخلاقيها و مهمان نوازي كشور ميزبان را با رفتاري بي ادبانه دهيم تا حدي كه جواب تلفن ميزبان را ندهيم ؟!

سوم اينكه جناب رجانيوز ،‌ بالاخره اين اختلافات ميبايست يك جايي حل شود اين نيست كه ما بنام اسلام و انقلاب تا قيامت با آمريكا و نصف اروپا قهر باشيم ، دين اسلام ، دين محبت و دوستيهاست دين مهربانيهاست و همچنين دين بروز است درست است كه 30 سال پيش آمريكا در حق ما دشمني كرده اما حالا كه رفتارش دارد عوض ميشود پس ما هم بايد در رفتارمان تجديد نظر كنيم هرچند كه در دوره آقاي خاتمي هم مشكلات درحال حل شدن بود اما متاسفانه آقاي احمدي نژاد همه ي معادلات را بهم زد !
ما بايد براي حل مشكلات سياسي و اقتصادي با همه ي دنيا دوست و ارتباط داشته باشيم اين يك اصل است ،
زندگي انسانها بصورت دست جمعي ست نمي شود بتنهايي زندگي كرد !
ایرانی 6 مهر 1392
شماها هستید بنام مبارک شهیدان و امام راحل پدر مردم در آوردید پول نفت مجانی به حساب شما توسط لوله های مخفی در آبادان و بوشهر بدون چون و چرا می ره در حالی که جلوی بیمارستانهای کشور برای مبلغ ناچیزی کلیه های خودشان را بفروش می رسانند .
حسنی 6 مهر 1392
رجانیوز عصبانی باش واز این عصبانیت بمیر
حسین 6 مهر 1392
این طیف افراطی عصبانیت خو را به نام انقلاب جا میزنند. آقایان شما قیم مردم نیستید. خسته شدیم از دست امثال شماها. بس کنید. ساکت باشید. زندگی مردم رو نابود کردید بس نیست. مردم از روحانی حمایت کنیم تا افراطی ها بفهمند در اقلیتها. اسلام دین اعتدال است. به امید پیروزی های بزرگتر برای انقلاب و ایران.
نا شناس 6 مهر 1392
سخنرانی قهرمانه روحانی باعث شده که اوباما از موضع شکست خورده تماس بگیره.
alireza 6 مهر 1392
وقتی مقام معظم رهبری زمان حال را نرمش مقتدرانه اعلام فرمودند، عصبانیت افراد دیگر کاملا بی مورد است. انان دنبال چه هستند و پیرو چه کسی؟
اگه گوش به فرمان رهبری هستند اهبری دستور نرمش مقتدرانه دادند و لاغیر.
رضا 6 مهر 1392
انها دنبای مشت بسته هستند و منفعت انها اینه
گوش به فرمان رهبری هم نیستند
مش حسین 6 مهر 1392
فقط یک جمله به امثال فاطمه رجبیها و غلامحسین الهام می توان گفت که عاقبت افراطی گری و خود بینی نابودی است .
مملکت پر شده از این آقازاده های تازه به دوران رسیده و بی منفعت برای مردم و کشور . تا زمانیکه افکار و اندیشه های امثال اینها در جامعه نشو و نمو داشته باشد غول بیکاری و گرانیها هر روز بیشتر از دیروز شده و این مملکت روی آرامش نخواهد دید.
نا شناس 6 مهر 1392
چه ربطی به شمادارد رجانیوز
نا شناس 6 مهر 1392
تو خوبی رجا نیوز !!!!
فقط تو
نا شناس 6 مهر 1392
امام گفته این جنگ بیست سال طول بکشد ما ایستاد ه ایم - اقای پرفسور اینو چرا نمیگی -تو اصلا امام میشناسی - بخدا نمشناسی- امام شرایط را میدید تصمیم میگرفت-میخوام بدونم تو کی هستی برای من و امثال من تصمیم میگیری-مردم به گفتمان حسن روحانی رای دادن و دارد برایمان کار میکند-امثال شما پشت این حرفا مخفی شدید فقط برای اختلاص
نا شناس 6 مهر 1392
کدوم موج ، منظورتون اینه که روحانی خودسر و بدون اطلاع و اجازه رهبر این کار رو کرد
اگه این طور بود اول از همه رهبر باید اعتراض میکرد مگر اینکه شما از رهبر ما انقلابی تر باشید
نا شناس 5 مهر 1392
رجانیوز عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
فیضی 5 مهر 1392
پاسخ تلفن مانند جواب سلام است . شما مواظب باشید . نخورند شما رو !!! تا کی ما به امارات و ترکیه و ... باج بدیم این چه جور انقلابی بودن است . خوب شد که آقای روحانی تماس نگرفت ! این گفتمان را مردم در 24 خرداد انتخاب کردن و حضرت آقا اجازه اش رو دادن لطفا دیگه کاتولیکتر از پاپ نشید .
نا شناس 5 مهر 1392
به خدا قسم اگر خدای ناکرده با رئیس جمهور منتخب مردم رفتارر ناشایسته ای این افراطیون بدهند مردم اینها را سر جایشان می گذارند . دیگر مردم تحمل این بی عدالتی ها را ندارد .
زنده باد اندیشه تدبیر
نا شناس 5 مهر 1392
عراق جون اين همه جوون گرفت، امروز بهترين دوست ماست. واقعآ به شخصيت اوباما احسنت بايد گفت
نا شناس 5 مهر 1392
شانس آوردیم امثال جلیلی ( این سایت وابسته به جلیلی هست ) رئیس مهور نشدن . رجا نیوز بفهم که روحانی 5 برابره کاندیدت رای آورده . بفهم . هر چند که امثال شما ها از دیپلماسی و اینا هیچی سر در نمیارن . افراطی های کج فهم
جواد 6 مهر 1392
یکبار کامنتهای بالارامرورکنیدکدام جواب با عصبانیت گفته نشده بجای جواب منطقی ودرست عزیزان جواب غیرعقلایی می دهید جوجه را آخرپاییزمیشمارندهرموقع گرگ و میش دوست شدندآمریکا نیزدوست ما می شود.
محمدحسین 6 مهر 1392
افراطی گرایان در 8سال گذشته خیلی مسائل رو برای مردم روشن کردند.
به اندازه ی کافی مملکت با چالش مواجه شده است. بهتر است دیگر در امور دخالت نکنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.6 seconds.